8/07/2014

BLACK & WHITE STRIPES

Witajcie!
Po dość długiej przerwie, spowodowanej moim wyjazdem do Niemiec powracam wreszcie do rzeczywistości.
Dzisiejsza moja stylizacja jest dość prosta i wygodna. Spodenki z wyższym stanem połączyłam ze zwykłym czarnym longsleeve`m i szpilkami, które pojawiły się już na blogu. Do tego dodałam dość skromne dodatki w kolorze różowym (torebka, usta, paznokcie), który moim zdaniem świetnie komponuje się z mieszanką czerni i bieli. Uważam, że to zestawienie jest dość uniwersalne, wystarczy zmienić buty np. na trampki i już mamy wygodny strój na co dzień. 

Pragnę zaznaczyć (gdyby ktoś nie zauważył :) ), że moje włosy uległy rozjaśnieniu i w związku z tym, chciałabym zapytać Was co sądzicie o obecnym kolorze?? Ja mam mieszane uczucia... Dlatego fajnie byłoby poczytać Wasze opinie. Póki co, zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę miłego wieczoru!

 spodenki - SH (za całe 2zł!)
longsleeve - H&M
torebka / pasek - PRIMARK
buty - BERSHKA
zegarek - GENEVA
okulary - RAY BAN

25 komentarzy:

  1. Cudownie.Uwielbiam Twoj styl i Twoje dluugie nogi !!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne spodenki!
    wyglądasz ślicznie ;*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodenki :) kobieco i stylowo . Dobrze Ci w rozjaśnionych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim skromnym zdaniem bardzo dobrze Tobie w takim odcieniu włosów, rozświetlają buzię :), można rzec odmładzają, tylko nie pomyśl, że "mam coś" do Twojego wieku :) absolutnie nie, sama jestem po 30-stce. Uroku też dodają lekkie fale, nawet bardziej korzystne niż proste włosy -lecz to tylko moja opinia. Spodenki bardzo fajne, aczkolwiek buty bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ;) ta torebka bardzo rozjaśnia całość i dodaje charakteru
    pozdrawiam i zapraszam do siebie rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo szorty są świetne!a ich cena, jeszcze lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie te torebki, turkusową i biało czarną i je po prostu uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Ciebie na blogu po raz pierwszy, zatem mogłam obiektywnie spojrzeć na Twój kolor włosów i moim zdaniem ładniej Ci w jaśniejszych :) podejrzewam, że jeszcze jaśniejsze byłyby też super

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, czarno-biały look.
    fajne spodenki!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki sam zegarek :) bardzo fajna stylizacja, prosta, ale jednak ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wygodne zestawy, a takie które dodatkowo wyglądają super są idealne. :) Urocza torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw w 99% w moim guście !!! Zmieniłabym torebkę (nie cierpię różu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, zwlaszcza detale - torebka, okulary i roz na pazurkach :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wygladasz! Styl miazdzy a włoski super wydaje mi się że świetnie podkreślają Twoja urodę i nadały blasku Twojej twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń