8/22/2014

LOVE SUMMER

Ostatnio coraz rzadziej dodaję posty, ale postaram się to zmienić. Obecna, długa przerwa spowodowana była wyjazdem do słonecznej i baaardzo gorącej Turcji! Niestety nadszedł czas, aby powrócić do rzeczywistości i zacząć przygotowania do mojej ulubionej pory roku jaką jest jesień.
Dzisiejszy post będzie nieco krótki i ubogi w jakość zdjęć ponieważ nie brałam na wakacje "ciężkiego sprzętu" bo nie miałam takiej potrzeby. Udało mi się jednak zrobić kilka zdjęć z jednego wieczoru, kiedy miałam na sobie sukienkę maxi w oczywiście mój ulubiony tropikalny motyw. Z sukienki, jestem tym bardziej zadowolona ponieważ udało mi się ją upolować na przecenie za 49zł. Pochodzi ze Stradivariusa. Jest lekka, zwiewna i przede wszystkim idealna na wakacje! Życzę miłego wieczoru i zapraszam do oglądania zdjęć :)



14 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie sukienki! Wzór wyjątkowo ładny. :) Ja nie zdecydowałam się nigdy na taką sukienkę, czy spódnicę, bo jestem za niska i wydaje mi się że źle w nich wyglądam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takich cudownych i beztroskich wakacjach bardzo ciężko jest się ogarnąć, wrócić do pracy i szarej rzeczywistości, doskonale Cię rozumie kochana, bo też kilka dni temu wróciłam z urlopu z Turcji :) hehe w jakiej miejscowości byliście? :)
    Zapraszam na posta pourlopowego również u mnie :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka nie w moim stylu ale ty w niej super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, piękna Ty! :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jaka śliczna sukienka! szkoda, że jej nie wypatrzyłam w Stradivariusie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień jest jakby się głębiej zastanowić piękną porą roku :-) A sukienka olśniewająca! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka!
    wyglądasz pięknie ;*

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka idealnie wpada w mój gust ! Jest świetna !:))
    http://zsxcv-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oh jak slicznie i tropikalnie! sukienka jest sliczna i fajnie wpasowala sie w miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. překrásný šaty♥ strašně ti sluší!!
    moc pěkný blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bardzo fajna, idealna na upały.

    OdpowiedzUsuń
  12. wrócę tutaj jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń