5/07/2014

Więc jestem !

Zainspirowana różnymi blogami o wszelakiej tematyce poczułam potrzebę stworzenia własnej przestrzeni.  
Nazwa "LoveAnz" wiąże się ze wszystkim tym co kocham i co mnie interesuje. Jest to swego rodzaju koktajl, do którego będę wrzucać ulubione składniki czyli: grafikę, rysunek, urodę i styl życia. To wszystko posypię szczyptą mody :).
Mam nadzieję, że taki mix Wam się spodoba i będziecie do mnie częściej zaglądać.
Zapraszam!







 żakiet - nn
koszulka - handmade
torebka / okulary / naszyjnik / legginsy - ATMOSPHERE
zegarek - ALLEGRO
buty - CENTRO

6 komentarzy:

  1. Wow cudownie. Witamy w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście, będę zaglądać codziennie:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie "widzimy" się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna stylizacja <3 Obserwujesz jako numer jaki?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem czy mi się dodałaś do obserwowanych, klikam ale wyskakuje mi błąd a kiedy wchodzę w Twój profil jesteś obserwowana przeze mnie.

      Usuń