5/18/2014

MY PASSION

Hej! Jak Wam mija weekend? Pogoda nas niestety nie rozpieszcza, można by powiedzieć, że mamy ładną jesień tej wiosny..
Żeby nadać trochę kolorów na te pochmurne dni chciałabym się z Wami podzielić tym o czym pisałam w pierwszym poście.
Moje główne zainteresowania to grafika i rysunek. Chciałabym kiedyś mieć koszulki, buty z własnymi nadrukami. Zatem zaprezentuje Wam kilka przypadkowo wybranych prac, zarówno rysunków jak i grafik. Mam nadzieję, że choć trochę przypadną Wam do gustu.








Uwielbiam przeglądać prace pop artu, street artu czy fantazyjne przeróbki zdjęć, sama ostatnio trochę pokombinowałam i wyszło mi coś takiego:

 Mary Kate Olsen w stylu pop art
przeróbka mojego zdjęcia

Prawdziwi artyści, studenci sztuk pięknych lub absolwenci szkół plastycznych, zapewne złapią się za głowę widząc moje bazgroły ale cóż.. uważam, że warto robić to co się lubi w życiu, czerpać z tego przyjemność, radość i nie przejmować się zbytnio tym co myślą inni. Najważniejsze jest nasze wewnętrzne szczęście! 
A wy jakie macie pasje, zainteresowania?

16 komentarzy:

  1. świetne, naprawdę masz talent, zazdroszczę ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Te grafiki jako nadruki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że świetnie to wygląda ;) Sama chciałabym mieć koszulkę z takim nadrukiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tworzysz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia i rysunki! masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój zdolniaczek!!zazdroszcze wspanialego talentu, wyobrazni i zdolnosci

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow!:D masz mega wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bazgroły? Jak dla mnie to rewelacja! :) No mega szacun kochana, życzę Ci, aby Twoje marzenia spełniły się szybciej niż myślisz :) Zasługujesz na to :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki za realizację marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  11. matko przeswietne !!chetnie bym taki nadruk w Twoim wykonaniu miala na koszulce;)
    obsewruje i zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  12. ten "candy" najbardziej przypadł mi do gustu! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 52 year old Software Engineer III Isahella Simon, hailing from Windsor enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Flower arranging. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a New Beetle. moj blog

    OdpowiedzUsuń