6/08/2014

LEOPARD

Po dłuższej przerwie powracam z letnią stylizacją. Uwielbiam motyw panterki mimo, że wiele osób uważa ją za symbol kiczu. Moim zdaniem w umiarkowanych ilościach jest ona  naprawdę kobieca. Bluzkę w panterkę połączyłam z białymi szortami i czarnymi dodatkami. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja na upalny dzień z nutką elegancji którą nadają buty na obcasie.
Miłej niedzieli!


bluzka - H&M
szorty -  STRADIVARIUS
torebka / pasek - PRIMARK
zegarek - ALLEGRO
bransoletka - JUICY COUTURE
buty - BERSHKA

15 komentarzy:

  1. Masz rację trochę niesprawiedliwa jest ta opinia o panterce ;) w umiarze wygląda obłędnie ...
    osobiście uwielbiam dodatki w tym deseniu np. szal

    P.S. Wielkie uznanie za umiejętność poruszania się w tych butach - szalenie mi się podobają ale ta wysokość obcasa jest dla mnie zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepuekne buty.
    Panterka wcale nie jest kiczowata, jesli polaczy sie ja z delikatnymi dodatkami tak jak ty wyglada elegancko i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka zawsze kojarzyła mi się z kiczem i tandetą, jednak tak jak mówisz, bez żadnych zbędnych dodatków, ozdobników prezentuje się bardzo kobieco :) Ty świetnie ją zestawiłaś, broni się sama w sobie :) A torebeczka jest przeurocza :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny top ! ja tez uwielbiam panterki i doskonale wiem że odpowiednio pokazane nie będą kiczem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panterka wymiata! Wystarczy umioeć ją zestawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw ;p ładnemu we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, piękne buciki :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Równiez lubię ten motyw,lecz z jednokolorowym ubraniem - biel to klasyk który zawsze pasuje :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz ;) uwielbiam panterke, a w połączeniu z białymi szortami wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację z panterką trzeba uważać, jednakże to kwestia samego wzoru, kolorów, doboru pozostałych części garderoby. Ty połączyłaś to z dobrym wyczuciem, subtelnie ale jednak jest tam "pazur" aczkolwiek wszystko wygląda ciekawie, dobrze i kobieco. Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam panterkę, jednak staram sie zawsze ją ostrożnie dozować;)

    OdpowiedzUsuń